Adventskalender?!

bollen__

Trådstartare
Vad finns det för adventskalendrar?
Alltså sådana som inte innehåller choklad, en bild, eller en leksak :p
Jag har fått Bodyshops tidigare år, men tänkte att jag kanske skulle önska mig någon annan i år. Men hittar knappt några?
En te-kalender hittade jag iallafall.
Någon som vet av några fler?

Sv: Adventskalender?!

Jag har köpt en från PartyLite (är konsult). 24 teljus, 12 dofter och heeeelt kalorifri:d

tror den kommer upp om du googlar på en kopp te eller te adventskalender =) Den verkade fiffig faktiskt, en ny smak te varje dag :)

Jag brukar få Bodyshops av gubben varje år, men i år kändes den lite väl dyr plus att jag har haft glossybox några månader så har överflöd på krämer :p

Mkt fiffig! Tyvärr så gillar jag inte röda teer alls, men jag ska nog önska mig en sån ändå. :)

Haha. :p gubben skulle nog svimma om jag önskar mig den :angel:
Trisskalender skall väl också finnas tror jag :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 6 7 8
Svar
150
· Visningar
12 657
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 396
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 407

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Smart watch
  • Handdukar
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka