Min har inte heller kommit. Däremot har jag fått mail om att de tackar för min betalning, fast jag inte betalatMin kalender från mymuesli har fortfarande inte skickats.Tänk om den inte kommer fram i tid?!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min har inte heller kommit. Däremot har jag fått mail om att de tackar för min betalning, fast jag inte betalatMin kalender från mymuesli har fortfarande inte skickats.Tänk om den inte kommer fram i tid?!
![]()
Åh den är så söt och julig!Visa bifogad fil 79623Rituals ihopmonterad och redo!
Ja! Jag tycker den blev jättefin! Måste bara hitta en bättre plats till den än gästrummet, så jag får se den lite mer.Åh den är så söt och julig!
Vad fin den var![]()
Jag har bara fått ett mejl om att de börjar skicka i oktober, jag beställde i början av november.Min har inte heller kommit. Däremot har jag fått mail om att de tackar för min betalning, fast jag inte betalatHar fått en del andra mail från dem också, däribland att de lovar att paketet är framme till 1 december. Så vi får hoppas.
Visa bifogad fil 79623Rituals ihopmonterad och redo!
du får offra matbordet.Åh! Den vill jag ha nästa år! Men jag har ingenstans att ha den.![]()
du får offra matbordet.![]()
Men människa! Har du ingen självdisciplin alls?Har ev tjuvkikat i lucka ett![]()
Men människa! Har du ingen självdisciplin alls?![]()
Den har jag också fått, kanske en uppdatering vore på sin platsJag har bara fått ett mejl om att de börjar skicka i oktober, jag beställde i början av november.![]()
Aha, är det Sniphkalendern? Deras lucka 1 är ju inte alls svår att gissa om man håller i påsen så jag förlåter dig för den här gångenRäckte med att lyfta upp påsen för att veta vad det är så jag tänkte wth, kan lika gärna kika lite
![]()
Ja precisAha, är det Sniphkalendern? Deras lucka 1 är ju inte alls svår att gissa om man håller i påsen så jag förlåter dig för den här gången![]()
Var det inte den som var för dyr?