Advokat 963

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ancan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 88
  • Visningar Visningar 9 524
Sv: Advokat 963

Jo, iofs har du rätt,MEN - det finns som sagt en del ston som fungerar mkt bättre på naturligt,(och dom är inte så få som man tror)-och efteersom den marknaden är väldigt begränsad i landet, och många av dom är "gamla och använda"(förstå mig rätt nu-inget negativt...men alla vill vi ju testa nytt emellanåt). Då välkomnas såklart en sådan här hingst!

Ja dessutom så står han där det inte finns så gott om godkända hingstar på naturligt.

Advokat, Acacio och Akribori är väl alla tre efter samma hingst?

Mvh

Tora

Jag tillhor en av dem som har ett sto som inte accepterar inseminering vilket jag tycker ar traktigt da urvalet av hingstar minskar betydligt.

Jag valde Advokat bla for hans stam, hoppsiffror pa BP och att han var tillganglig langre an kandidat nr 2 som hade kortare betackningssasong. Kan tillagga att hon fick aka ca 90 mil enkel resa for betackning, sa jag valde honom inte for att han stod nastgards.

Vad det galler storleken pa avkommor efter Acacio har de jag sett varit stora som hus....

Senast ändrad:

Jag har ett 158 cm sto e.Robin Z som jag ville använda Acacio till. Ringde då och pratade med Askö, som inte rekommenderade honom till små ston.

jag har sett flera som vart våldigt petit på alla sätt!

Ingen som har en nyare bild på Advokat så man kan få se honom !? Hittar inget på nätet som är lite nyare...

jag fotade honom när jag var där nere, men tyvärrr blev det ingenting av det hela...

Jag ska slinka in igen när jag har vägarna förbi någon dag, och se om jag kan fota honom i hagen kanske...

Grlle.JPG

en son till Advokat som har Cantus på mödrenet. hästen ägs av Lövsta Stuteri!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka