Bukefalos 28 år!

Ägget fastnar?

O

Orrie

Jag e så okunnig på allt detta, men kör på för fullt eller ja, blir det så blir det en liten här hemma, men nu har jag en undran!

När man har sex o ägget blir befruktat, när och hur långtid efter sen fäster ägget?? Känner man det då??:confused:

en som missade mkt på sexualundervisningen i skolan för x antal år sedan!!:confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ägget fastnar?

Det är olika, vanligast är runt 7 dgr efter att man haft sex/ägglossning. Men allt mellan 4-10 dgr förekommer.

Man kan känna ett litet stick då det fäster & även få en nid blödning. Jag fick sistnämnda då jag var gravid första gången. Denna gången märkte jag inte av det alls.
 
Sv: Ägget fastnar?

o just det nu ska jag bara fatta när jag har ägglossning osså....borde vara nu snart.....hade mens den 23 maj till 26 maj så snart borde det vara dags......jag brukar känna tydligt i ljumsken när jag har ägglossningen, men fråga e om det är när det är över eller under tiden eller på G...jaja, svårt iom sambon jobbar borta o bara e hemma tors kväll- till tidig måndag morron....:grin:
 
Sv: Ägget fastnar?

ja, man får ju verkligen hoppas att jag har ägglossning just när han e hemma....men om jag har räknat rätt så ska jag ha ÄL tors/fredag då ska den börja.....:banana: mm blir en skoj helg :rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Coras star
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 140
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Viva
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp