Bukefalos 28 år!

ändra i inlägg

E

emmiz79

Jag undrar om det går att ändra i tidigare skrivna inlägg? Vad jag har förstått så ska det ju gå, men det funkar bara för mig precis efter att jag skrivit ett inlägg, inte tex en dag senare... Vad gör man om man lagt ut en bild och sedan vill flytta den från orginalplatsen, då måste man ju ändra länken i inlägget???
 
Sv: ändra i inlägg

jaha men det är ju lite knäppt? ;) e det kanske därför som så många bilder och länkar helt plötsligt inte funkar... finns det någonstans man kan skriva ändringsförslag till detta forum?
 
Sv: ändra i inlägg

och varför skulle det vara knäppt?

Det finns redan ett antal liknade diskussioner i rätt forum (bukefalos-hjälp) läs dom :idea:

Se till att inte flytta bilderna om du nu vill att de ska synas :idea::idea:
 
Sv: ändra i inlägg

oki tack för att du svarade ändå ;) inte alltid helt lätt att hitta rätt underforum ;)
 
Sv: ändra i inlägg

Hmm förstår din poäng, men när det gäller att ändra länkar till bilder tycker jag det är synd att man inte kan ändra, om jag ska formulera mig så istället ;) Skit samma, det går ju inte så då går det inte, ingen ide att fortsätta diskutera...
 
Sv: ändra i inlägg

Men då kan man göra nytt inlägg och skriva dit den nya länken tex...
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
571
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
558
Senast: Myrten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 024
Senast: Klara
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 308
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp