Kan inte komma till första olästa inlägget efter att man klickat på notis om citat.

Rosett

Trådstartare
Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka så jag kommer till första olästa inlägget i samma tråd.
Måste alltså leta fram första olästa manuellt, det kan vara allt från 1 sida och uppåt som jag måste kolla för att komma till första olästa.
Det verkar som att om jag klickar på notisen och kommer till det inlägget, så tror sidan att jag har läst alla olästa inlägg.
Finns det nån inställning jag kan ändra på för att det inte ska bli så?
 
Det korta svaret är nog nej.
Om man hoppar in i mitten av en oläst tråd tror jag allt innan och hela den sidan man hoppar in på anses läst.
Jag brukar försöka gå in och läsa i tråden innan jag klickar på den typen av länkar.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 952
Senast: Daff
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 242
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 299
Senast: cambodia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 792
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp