Bukefalos 28 år!

Ändra nick

SpanskaLoppan

Trådstartare
Jag vill inte heta Villintemer längre. jag Vill-inte-mer helt enkelt:D

Kan man få ändra sitt nick bara eller måste jag skapa ett helt nytt konto?
 
Sv: Ändra nick

Åh vad bra, tack
På på nicket under en period när jag var väldigt deppig och inte ville mer alls.
Nu mår jag toppen och det verkar hålla i sig(t.o.m bli bättre)så det känns som det är dags att byta nu.
 
Sv: Ändra nick

Sådär då var det skickat.
Känner mig som en riktig bukefalist nu när jag har PM:at den Allsmäktige Gunnar:D
 
Sv: Ändra nick

För att vara en sann bukefalist ska man väl ha 25.000 inlägg?

:) En summa jag aldrig kommer att komma upp i...
 
Sv: Ändra nick

Och jag tycker det är pisstråkigt när man kommit upp i 25.000 och blivit bukefalist...sedan då liksom? Är det slut nu? Ska man skapa ett nytt konto och börja om? :D

Villintemer - det är ju toppen! Ett sådant motiv kan ju inte nekas namnbyte! :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag heter Simon och jag tycker att det är fint namn men för vanligt. Jag vill ändra mitt namn till Zigge istället, coolt namn. Jag har...
Svar
4
· Visningar
696
Senast: Tranan
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 568
Senast: MML
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 507
Senast: Bulldoozer
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp