Bukefalos 28 år!

Ändra nick

SpanskaLoppan

Trådstartare
Jag vill inte heta Villintemer längre. jag Vill-inte-mer helt enkelt:D

Kan man få ändra sitt nick bara eller måste jag skapa ett helt nytt konto?
 
Sv: Ändra nick

Åh vad bra, tack
På på nicket under en period när jag var väldigt deppig och inte ville mer alls.
Nu mår jag toppen och det verkar hålla i sig(t.o.m bli bättre)så det känns som det är dags att byta nu.
 
Sv: Ändra nick

Sådär då var det skickat.
Känner mig som en riktig bukefalist nu när jag har PM:at den Allsmäktige Gunnar:D
 
Sv: Ändra nick

För att vara en sann bukefalist ska man väl ha 25.000 inlägg?

:) En summa jag aldrig kommer att komma upp i...
 
Sv: Ändra nick

Och jag tycker det är pisstråkigt när man kommit upp i 25.000 och blivit bukefalist...sedan då liksom? Är det slut nu? Ska man skapa ett nytt konto och börja om? :D

Villintemer - det är ju toppen! Ett sådant motiv kan ju inte nekas namnbyte! :D
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
218
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
790
Senast: julgrisen
·
Relationer Jag heter Simon och jag tycker att det är fint namn men för vanligt. Jag vill ändra mitt namn till Zigge istället, coolt namn. Jag har...
Svar
4
· Visningar
696
Senast: Tranan
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 866
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp