Ändrar layout på telefonen

Jag fick se mig slagen och var tvungen att investera i en ny telefon för kameran på den gamla mådde inte alls bra. Det blev en iPhone 13 mini och den är den första nya telefonen jag köpt sedan 2017 tror jag 😅 Jag tycker jättemycket om den förutom iPhones jäkla stela layoutalternativ. Jag var supernöjd med min gamla layout (som jag inte ens vill veta hur många timmar det tog att fixa) men eftersom nya telefonen inte har samma mått på skärmen så blev den gamla alldeles skev och när jag skulle redigera nya ikoner så hade den appen satt upp en betalvägg. Så nu blir det att starta om hela alltet från början 😑 Jag har redan svurit mer än jag kan räkna så detta lär bli intressant :crazy:
Och jag är sur för att jag glömde att ta screenshot på layouten som jag var så nöjd med.

Just nu har jag ingen aning om vad jag ska ha för tema. Leker lite med fjärilar, widgets och transparenta ikoner men det blir inte bra. Just nu har jag bara en ikon och inte ens den ligger i rätt läge 😅
IMG_7958.png
 

Inte en aning om vad som har hänt med klockan och batterifärgen, men jag klagar inte!
IMG_9366.jpeg
 
Jag har också hittat en app som ska göra så att de grå bakgrunderna försvinner, men den känns sketchy så det vågar jag nog inte
 
Jag behöver nog få de med vitt runtom lite mer lila i färgen för att matcha klockan 🤔

IMG_9458.png
 
Och klockan och batterifärgen berodde på en färginställning som gick bananas så jag trodde att jag skulle vara tvungen att nollställa hela telefonen, men det löst sig till slut
 
Jag hittar inget som jag verkligen blir nöjd med 😑
Just nu ligger det mellan dessa två, men jag är fortfarande inte säker på om det blir någon alls av dem i slutändan 🙄 Rosen ska vara som den till vänster med datum och tid. Den andra bara är ditpluppad så länge
IMG_9699.jpeg
 
Jag fortsätter att pladdra och finkulera för mig själv 😅
Förstasidan ser nu ut såhär. Så i princip samma som förra bilden. Jag är ganska nöjd med den förutom att jag hade velat ha två appar till på var sida, men det går tyvärr inte utan alldeles för mycket jobb. Iallafall just nu.
IMG_0082.png
 
Andrasidan ser ut såhär och här är jag inte alls lika nöjd. Dels matchar inte bakgrunden, men det är omöjligt att lösa, och dels är inte ikonerna tillräckligt skarpa. Det går att lösa, men även det med extremt mycket jobb 😕
Och nu ser jag att texterna hamnat i fel ordning 😑
IMG_0083.png
 
Jag behöver fan ett liv som lyckades klippa ut och placera egna osynliga ikoner på en halvtimme 😅 Det syns lite i kanterna men inte tillräckligt mycket för att jag ska orka göra om det nu
IMG_0224.png
 
Nu får det fan vara färdigt tror jag! Stjärnorna stör mig lite men annars vet jag inte var ikonerna är 😅
IMG_0900.png
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har till slut fått inse att min telefon håller på att ge upp så jag snart måste köpa en ny :arghh: Jag är totalt STENKORKAD på...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp