Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett...
121 122 123
Svar
2 452
· Visningar
137 307
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
465
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
334
Senast: Lyan
·
Dagbok Snälla hjälp mig att hålla tummarna för Floor! Hon har tappat i vikt, piper när hon kissar och är hängig. Hon var sjuk för ett par...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
16 606
Senast: Lyan
·
Dagbok Idag för två år sedan hade jag alla mina älskade flickor. 27 juni 2022 förlorade jag Ping, 1 augusti 2023 förlorade jag Pärla och 25...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Lyan
·
Dagbok Kan jag ha denna klänningen på midsommar eller är den för mycket? Mina andra klänningar är en för kort, en svart, en trasig och en...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: Lyan
·
Dagbok Idag, och imorgon, är det marsvins-SM. Jag var där en stund idag och det var så kul att träffa alla! Jag har inte varit på någon...
Svar
2
· Visningar
536
Senast: Lyan
·
Dagbok Hur sjutton lär man sig att acceptera sig själv? Jag är jättehungrig men jag vill verkligen inte äta för jag måste gå ned i vikt, men...
Svar
3
· Visningar
562
Senast: corzette
·
Dagbok Jag fick se mig slagen och var tvungen att investera i en ny telefon för kameran på den gamla mådde inte alls bra. Det blev en iPhone 13...
2
Svar
33
· Visningar
1 236
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag måste städa idag men jag vill städa ALLT och det finns inte ett uns chans att jag klarar det. Så jag måste försöka komma på i vilken...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag ältar ALLT! Konstant! Just nu är det att jag slarvade med att säkerhetskopiera min externa hårddisk och allt jag har jobbat med är...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Lyan
·
Dagbok Vill inte kapa någon annans tråd. Hur vet man om man maskerar när man är autistisk? Och vad maskerar man? Jag är nästan alltid ”för...
Svar
10
· Visningar
691
Senast: Andromedae
·
Dagbok Imorgon ska jag till mag- och tarmmottagningen för min trötthet och höga ferritinvärde och jag är så nervös för jag har ingen aning om...
2
Svar
25
· Visningar
1 832
Dagbok Pojkvännen råkade ramla över att Beast in black spelar i Malmö i mars. Jag ska egentligen spara pengar men jag svär fortfarande över att...
Svar
16
· Visningar
839
Senast: Lyan
·
Dagbok Och idag var första gången jag var hos sjuksköterskan och det var så skönt att äntligen träffa någon inom psykiatrin/sjukvården som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 236
Senast: Lyan
·
Dagbok Sedan pappa gick bort har det sipprat fram mer och mer negativ information efterhand och jag, trots att jag har vuxit upp i samma hus...
Svar
11
· Visningar
2 033
Senast: manda
·
Dagbok Efter att ha upptäckt att jag har fått rynkor runt ögonen så har jag fått ännu mera ålderspanik än vad jag redan hade innan. Jag känner...
Svar
17
· Visningar
1 745
Senast: Lyan
·
Arg
Dagbok Jag är så arg på mig själv för att jag inte klarar någonting! Jag är så arg på ångesten som hindrar mig hela tiden! Hela dagen har varit...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: Lyan
·
Dagbok Jag köpte ett par svarta chelseaboots på rea förra veckan. Fick hem dem idag och de var såklart för stora så gick in på zalando för att...
2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: Lyan
·
Dagbok Såklart har Pärla fått en av de riktigt sällsynta biverkningarna av sina ögondroppar 😭 Hon kan knappt gå för det känns så obehagligt i...
Svar
15
· Visningar
1 723
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp