Ännu en bukebebis!

Lillasystern

Trådstartare
I fredags kom Filippa :love:, 3750g och 50cm lång men pappa fuskade lite vid mätningen så hon är nog egentligen lite kortare.
Förlossningen gick jättebra, hade stor nytta av psykoprofylaxkursen vi gått så jag behövde ingen annan smärtlidnring än lustgas.:bump:
 
Sv: Ännu en bukebebis!

Tack för alla gratulationer!

Här kommer några bilder.

Filippabilder001006.jpg

http://i263.photobucket.com/albums/ii125/Lillasystern/BB-bilder/Filippabilder001036.jpg
 
Sv: Ännu en bukebebis!

Åh, de där små fjuniga axlarna - nu längtar jag efter en till liten fjunis här:love:
 

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 595
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 715
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 498
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 194
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp