Bukefalos 28 år!

Äntligen!!!

B

BJÖRKIS

Fick resultatet från Steg II kursen på Strömsholm som jag genomgick för ett par veckor sedan, och visst hade jag rätt när det kändes bra för idag kom beviset, godkänd! Är jag världens lyckligaste eller vad? Visst är jag det... :bump: :bump:
 
Tack så väldigt mycket för era grattis!!! Det känns fantastiskt må ni tro. Tråkigt bara att jag föll av ordentligt i Tisdags och inte kan rida på ett par veckor, inget brutet som väl är men ordentligt omskakad i kroppen, inget roligt men det är sådant man får räkna med när man håller på med hästar, jag har klarat mig bra från skador i många år nu. Tur är att en annan tjej håller igång hästarna åt mig så jag slipper ställa av dem, har bara åringen kvar hemma nu.
Letar efter en lämplig amatörhäst att köpa, ingen som vet något? Självklart ska den vara frisk och hel, ett bra formtal är inte heller illa.
Många kramar från fröken Blå, ha ha :rofl:
 
gå in på täbys hemsida och sedan under hästar till salu, så är det "en lämplig amatörhäst" som säljes.. kanske kan vara något..
LYCKA TILL, mvh SeeFee
 
Tackar, har missat den annonsen, ska genast in o kolla läget! ;)
 
*STORT GRATTIS*!!!

Måste kännas absolut underbart inombords :D!!!!!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har nyligen höftledsröntgat Slyngeln. Jag fick titta rätt noga på röntgenbilderna tillsammans med veterinären på kliniken och hon...
2
Svar
26
· Visningar
2 204
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 812
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp