Bukefalos 28 år!

Äntligen!!!!

F

fluff

Nu är min hona dräktig, hon ska ha den 7 februari, det ska bli jättekul, det var mer än ett år sedan vi hade kattungar sist. :rofl:
 
Hon blev sjuk i augusti förra året med 6 prematura bebisar i magen, som de fick avliva :cry: sedan har jag inte vågat para henne förrän nu, men hon mår som en prinsessa, så jag hoppas allt går bra. :love:
 
Vad tråkigt :( Men extra lycka nu om allt går bra! Vi håller så klart alla tummar och tassar här hemma! :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Finns det någonstans där jag kan hitta statistik på hur många kattfödslar som leder till komplikationer och liknande? Bakgrunden är...
Svar
6
· Visningar
609
Senast: Calmiche
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 977
Senast: kamomillo
·
Katthälsa Jag och sambon adopterade en honkatt från ett katthem för en månad sen. Hon är cirka ett år gammal och vi vet inget om hennes bakgrund...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: DeCloe
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 231
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp