Är det någon som har en IPL maskin?

Jag hade en liknande, den var helt värdelös. Jag hade lika gärna kunnat lysa på mina ben med en ficklampa.
Sedan köpte jag en laser för hemmabruk, den funkar väl lite om jag orkar använda den jätteofta, om jag tar en paus på några månader kommer det mesta tillbaks.
 
Jag hade en liknande, den var helt värdelös. Jag hade lika gärna kunnat lysa på mina ben med en ficklampa.
Sedan köpte jag en laser för hemmabruk, den funkar väl lite om jag orkar använda den jätteofta, om jag tar en paus på några månader kommer det mesta tillbaks.
bra då vet jag
 
Jag har en Philips lumea, den fungerar för mig om jag använder den en gång i veckan, då håller det sig hårlöst.
Jag har tidigare gått på salong för permanent borttagning, i armhålorna är det nästan hårlöst efter typ 8-10gånger... men då kostade det ju typ 10.000kr också, men kör hellre med denna ofta... vet inte vad jag skulle ha betalat om benen också skulle behövt lasrats :nailbiting:
 
Jag har en Philips lumea, den fungerar för mig om jag använder den en gång i veckan, då håller det sig hårlöst.
Jag har tidigare gått på salong för permanent borttagning, i armhålorna är det nästan hårlöst efter typ 8-10gånger... men då kostade det ju typ 10.000kr också, men kör hellre med denna ofta... vet inte vad jag skulle ha betalat om benen också skulle behövt lasrats :nailbiting:
Jag vill bli av med så mycket hår! :(
så det kan vara värt att köra någon gång i månaden.
 
Jag vill bli av med så mycket hår! :(
så det kan vara värt att köra någon gång i månaden.
Har inte så mycket erfarenhet av IPL hemma, så kanske ska vara tyst egentligen.
Men brukar inte sådana göra hemma varianter fungera sådär om det är mycket eller framförallt den lite grövre typen av hår?
Med reservation för att den kanske visst funkar jättebra, för jag har inte provat den där.

Men den kanske kan vara till hjälp att hålla efter. Det vet jag inte.
 
Har inte så mycket erfarenhet av IPL hemma, så kanske ska vara tyst egentligen.
Men brukar inte sådana göra hemma varianter fungera sådär om det är mycket eller framförallt den lite grövre typen av hår?
Med reservation för att den kanske visst funkar jättebra, för jag har inte provat den där.

Men den kanske kan vara till hjälp att hålla efter. Det vet jag inte.

IPL funkar bäst på grovt och mörkt hår.

Den går på skillnaden mellan hudfärg och hårfärg så att säga.

Jag är jättenöjd med min SoftSkin. Har provat Braun också, den funkade den med.
 
Jag har ljus hud och blont har och har anvant en Philips maskin sedan i typ Maj, och tycker den funkar hyfsat. Ar absolut inte harlos, men harvaxten har definitivt minskat och de kvarvarande haren ar tunnare och ljusare, sa det har iaf. gjort det lattare att halla efter med en rakhyvel. Tycker ocksa att jag far mindre invaxta harstran
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp