Är du rädd för influensa?

Tillhör man riskgrupp som gravid? Men min plan är att inte vaccinera mig! Kommer följa de allmänna vaccinationsprogrammen till vårt kommande barn, det ser jag som självklart men för en influensa, njae...
 
Jag vaccinerar mig. Tillhör riskgrupp så jag rekommenderas vaccination, samt arbetar med människor runt mig hela dagarna.

Men nej - det är inget jag går runt och tänker på... Utöver att jag försöker ta hand om min hälsa rent generellt, och en behöver ju inte gå runt och typ slicka på dörrhandtag.
 
Chockad?

Jisses.

Ja chockad! Jag trodde först det var jag som missuppfattat allt, eftersom det inte var någon som uppfattat att det var med glimten i ögat.

Nu blev det en tråd om huruvida man vaccinerar sig eller inte (vilket inte ens nämndes i trådstarten) och då får det väl fortsätta att vara det. :)
 
Jag erkänner att jag läste slarvigt! :o Fick för mig att första svaret var skrivet av samma person som startat tråden, av någon anledning, och därför svarade jag i samma anda.

Förlåt, @vallhund !
 
Nej, hör inte till riskgrupp och är förhållandevis frisk med dugligt immunförsvar. Sannolikt överlever jag influensa, och är inte särskilt orolig.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp