Bukefalos 28 år!

Är Dyon-chaps värda sitt pris?

Blandrastik

Trådstartare
Som frågan lyder, handen på hjärtat är Dyon värda sitt, många gånger, dubbla pris jämfört med andra?

Rider ofta i stövlar, men ibland efter en hård dag på jobbet kan de vara svåra att få på, har funderat på chaps och blir galen på storlekarna, är själv en normal 38.a. Mina ridstövlar är 36-48, mao borde chapsen ungefär vara 34-48. Tydligen en märklig storlek, så small får jag inte på mig och många medium är för stora. Förutom Dyon då, men 2000:- känns jäkligt dyrt. Eller?
 
Som frågan lyder, handen på hjärtat är Dyon värda sitt, många gånger, dubbla pris jämfört med andra?

Rider ofta i stövlar, men ibland efter en hård dag på jobbet kan de vara svåra att få på, har funderat på chaps och blir galen på storlekarna, är själv en normal 38.a. Mina ridstövlar är 36-48, mao borde chapsen ungefär vara 34-48. Tydligen en märklig storlek, så small får jag inte på mig och många medium är för stora. Förutom Dyon då, men 2000:- känns jäkligt dyrt. Eller?

Jag skulle säga att de är inte bättre att rida med än vilka chaps som helst. De som gör de värda sina pengar är att de håller långe, andra har jag slitit ut på 6-12 månader medans mina Dyon är 4 år gamla. Jag har fått byta dragkedja en gång samt fått laga ett hål på insidan av vaden. Om man lämnar dem till Dyion så fixar de nästan allt och många saker (dragkedja t ex) är det livstidsgaranti så de fixa de gratis. Hålet fick jag betala en femhundring för. Så är det kvalite du är ute efter så JA de är värda sina pengar. Ska du bara ha ett par chaps att ha när då och då så kan du lika gärna köpa ngt billigare....
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp