Är han intresserad?

Smurfoff

Trådstartare
Träffade en svensk kille när jag var i Turkiet som bara bor ca 1,5 timme ifrån mig. Vi hade de underbart och han ville träffa mig när han kom hem. Vi träffades ca 1 gång i veckan i Sverige 4 gånger. Allt kändes bara så bra, fick även träffa hans pappa. Sen nu på sistone märkte jag han blivit konstig. Han skulle sova hos mig imorgon för han skulle jobba i min stad. Idag skriver han att han inte kommer då han blivit av med jobbet. Att han tycker om mig men hans liv är just nu väldigt upp och ner med mycket problem. Ville vi skulle ses och prata endå men inte på samma nivå. Att det inte har något med mig att göra. Hur hade ni tolkat detta? Tycker ni jag ska skita i honom och gå vidare? Kändes verkligen som vi hade något och jag har redan börjat falla för honom. Fan detta känns skit..
 
Han har ju sagt till dig att han inte vill träffa dig på det sättet, hur mkt tydligare tycker du att han behöver vara?

Att livet är krångligt just nu är bara svepskäl, gå vidare och träffa nån som vill vara med dig istället.

Har ju frågat honom om de är mig osv, han säger nej de har inget med dig att göra. Att han gärna vill fortsätta lära känna mig. Känns som man får dubbla budskap. Om han inte är intresserad kan han ju säga de. Men ja de känns ju som en ursäkt med att han har problem i livet, och det vet jag att han har väldigt stora. Anledningen att han inte ville träffa mig i helgen va för han var så arg på de som hänt me jobb osv och ville ej de skulle gå ut över mig..
 
Han är inte intresserad av ett förhållande. Vill du ha honom som kompis är det bara att fortsätta lära känna varandra.

Har du förväntningar åt andra hållet, avstå. Det kommer bara att innebära problem för dig.

Han kan ju inte gärna vara tydligare. Det spelar väl ingen roll VARFÖR han inte vill ha ett förhållande med dig? Oavsett vad hans skäl är måste du ju respektera dem.
 
Jag vill inte heller gå in i ett förhållande nu. Han får kanske panik för det gått för snabbt. Men ja jag lägger ner honom nu och går vidare :D
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 454
Senast: cewe
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 382
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 071
Senast: jemeni
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 642
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp