Tycker alltid det är svårt att svara i trådar likt denna, då det kan vara så mycket bakom (har det här hänt förut, vad var reaktionerna där och då, vad hade exakt sagts innan), men tänker ändå att jag gör ett försök.
Hade min pojkvän dykt upp 2 timmar efter den tiden vi brukar äta lunch, när vi bestämt att vi skulle äta lunch tillsammans, ja då hade jag nog blivit lite irriterad. Var det dessutom så att det hänt något som gjort att han kunde slänga iväg ett sms, typ som i detta fall att någon fått punktering, ja då hade jag blivit irriterad på att han inte gjort det.
Dock verkar det ju här vara oklarheter om en lunchträff överhuvudtaget bokats, så då är det kanske en lärdom att ta med från det här att man måste kommunicera mer kring liknande händelser i framtiden
Jag tycker verkligen inte det är att vara ett kontrollfreak utifrån dessa premisser. Hade en person efter 2 timmar fortfarande inte dykt upp hade jag ju helt klart slängt iväg ett sms och frågat om allt var okej. Det innebär inte att jag behöver ha ständig statusuppdatering om någon är ute och gör sin grej liksom.