Är så ledsen

linafina

Trådstartare
Min vovve är inte hemma mer. Han blev inlagd idag. Jag och sambon åkte iväg med honom i förmiddags och sen fick han stanna kvar där. Vi vet inte hur länge han måste stanna där men det lär nog bli tills på söndag eller måndag.

Det känns hemskt jobbigt och jag saknar min lille vovve så himla mycket. Men det var nog det bästa för han var sig inte alls lik.

Vet snart inte vad jag tar mig till.

Jag var bara tvungen att skriva av mig.
 
Sv: Är så ledsen

Jo det började i tisdagskväll med att han började fnysa och hosta en massa och på onsdag ville han inte äta sin frukost. Han var lite lugnare än vanligt men åt bra resten av dagen men han hostade och var snuvig och igår var han så jättedålig att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Det var inte samma hund längre. Jag ringde djursjukhuset och dom tyckte jag skulle komma in med honom idag då. Han blev bara sämre och sämre och idag körde jag med honom till djursjukhuset och han hade feber och var väldigt dålig så dom la in honom.

Nu sitter vi här utan vår lille Jason och det är så ensamt och jag undrar hur han mår. Men nu får han vara där och friskna till. Hoppas att han blir bar bara. Är så orolig. :crazy:
 
Sv: Är så ledsen

Men usch då :cry: , hoppas det inte är något allvarligt.
 
Sv: Är så ledsen

Lät inget vidare. Hoppas det går bra!!!
Är det lilla sötnosen på din bild??
 
Senast ändrad:
Sv: Är så ledsen

Ja det är lilla Jason men han har blivit mycket större sen dess :). Du kan kolla fler bilder på honom på www.jasonvovve.se finns bla. bilder från Malmö Valp i söndags där han fick ett andra pris.

beda: Jo han har kommit hem nu. Var och hämtade honom vid tre. Så glad han blev när han såg oss. Nu har jag hämtat ut antibiotikatabletter som han ska äta i tio dagar.

Vi hoppas att han blir helt frisk och kry snart. :bump:
 
Sv: Är så ledsen

Linafina!

Skönt att han är hemma igen, men vad är det för fel på honom?

Tittade förresten på hans hemsida, vad fin han är!

Pinglan
 
Sv: Är så ledsen

Tack så mycket :).

Det började i tisdagskväll med hosta, snor och en massa sånt och sen i onsdags var han lite hängig och ville bara äta två av sina tre måltider. Sen i torsdags var han så dålig så jag trodde han skulle dö. I frdgas var han inte samma hund så han lades in på djursjukhuset. Dom har röntgat, tagit blodprover och en massa annat och nu är han bättre och jag har fått utskrivet antibiotika som jag har hämtat ut. Det är en infektion.

Nu hejar vi på att han ska bli helt frisk :bump:
 
Sv: Är så ledsen

Läskigt...
Hoppas han snart blir pigg igen.
 
Sv: Är så ledsen

Hoppas på det med. Men han e bättre redan så jag hoppas det håller i sig. Hoppas på att slippa lämna honom där fler gånger. Gillar det inte alls. Men det är ju tur att man kan få hjälp i allafall.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 049
Senast: Elendil
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 352
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: Takire
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 764
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp