Afganhundar

Kaktuzblomma

Trådstartare
Kan ni berätta om era afganer? Vad har ni för erfarenheter av rasen?
Jag har planer på att själv köpa en valp. Det blir först nästa år så jag har gott om tid att samla mer info om denna underbara ras. :love:

Sv: Afganhundar

Jag har ju en afghan, har dock inte haft han så länge. Han vart illa behandlad av sin förra ägare och då fick han komma till mig :)

En liten bild på han :http://suss.fotopic.net/p31597035.html

Han hatar att bli borstad! tycker verkligen inte om att bli klo klippt!
Han älskar att sova och blir smått irri när man väcker han,blir väldigt lätt sur,det är en väldigt jag gör som jag vill ras *lol* annars så är han oftast som en clown och har sina bus, och väldigt mysig kan vi va oxå , så är han iaf :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 819
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 386
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka