Ägarbyte och hästpass på ridtravare

Hur fixar man det?? Är det bara att ring in till STC och begära det, eller ska man fylla i papper..
Och det kan inte nästa hästägare häva eller?

Permanent startförbud kan Aldrig återkallas - inte av ev. ny hästägare heller. Ring till STC så skickar de papper till dig, det är inte mycket som ska fyllas i.

BRA!!
Bet ska jag fixa... Min pålle har gjort sitt på travbanan..Vantrivdes med det livet p.g.a. misshandlande f.d ägare..-¨skitgubbe-¨ :devil:
Tack så mycket för hjälpen! :bow: :bow: :bow:

Varåsgod, så lite så :).
Blev mycket förvånad när jag fick reda på det själv, STC frågade om jag ville ha det så när jag ringde dem om passet - tackade Såklart ja.

min trivdes inte heller på banan, blev stressad som f*n, så han ska inte tillbaka till det livet mer :)

Liknande trådar

Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 492
Senast: Syrax
·
Anläggning Nån som vet om elaggregat kan gå sönder om det är felkopplat? Mitt förra gick sönder förra våren och jag köpte nytt som nu också gått...
Svar
16
· Visningar
839
Senast: warg
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
609
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 104
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Muddypaws 24/25