Äggvita i urinen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Eller vad det nu kallas;) Det hade jag i dag, vid förra urinprovet hade jag spår av det men i dag hade jag det definitivt sa barnmorskan. Vad exakt innebär det? Varför har man det och vad gör man åt det? Glömde fråga när jag var där tyvärr.

Sv: Äggvita i urinen

Har för mig att det kan bero på havandeskapsförgiftning, men är ej säker.
Vilken vecka är du i?

Cizzi skrev:
Har för mig att det kan bero på havandeskapsförgiftning, men är ej säker.
Vilken vecka är du i?
15+3 är jag i dag. Synd att jag glömde fråga om det här. Hon sa att jag ska komma dit strax efter nästa ul så får vi se hur det ser ut då, kund vara en tillfällighet.

Tack så jättemycket!!:bow: :bow: Där stod mycket vettigt som jag glömt sedan tidigare:D (därför ska man ha barnen tä'tt så minns man mellan gångerna:angel: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
668
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka