Agility hinder på H***s

Apollo

Trådstartare
Såg på H***s att de hade koner som jag ville ha både till ring och till bom. Men är det någon som sett dessa någon annanstans i Stockholm. Har en bit till H***s.

Sv: Agility hinder på H***s

Såg på H***s att de hade koner som jag ville ha både till ring och till bom. Men är det någon som sett dessa någon annanstans i Stockholm. Har en bit till H***s.

Jag tror att du tjänar på att beställa från nåt bra ställe du hittar på Internet. Jag vet inte hur det ligger till med Börjes utbud på sånt men de brukar vara riktigt billiga. Annars googlar man :)

Har googlat men inte hittat. Dessa var så bra för man kan hoppa med långlina inga pinnar som sticker upp.

Obs ska inte hoppa en bana men lina utan enstaka hinder.

Jag håller med, bygg eget! Jag har gjort egna hopp-hinder och slalompinnar, letar just nu efter lämpligt däck + billiga rockringar för att bygga tunnel :P

Jag hade nog också beställt faktiskt. :)

Såg att de även sålde en tunnel, men tyckte att den var lite väl dyr. :o

Någon som vet vart man kan köpa en billigare tunnel? Vad får man ge för en i leksaksaffären? :D

Jag var så pass smart att jag snodde sänggavlarna när föräldrarna skulle slänga en gammal säng, så nu har Izor gavlarna som hinder.:D

Sedan roade jag med att rulla ihop madrassen till samma säng och hade som tunnel, fast Izor fattade inte riktigt vitsen - så han varierade det hela med att krypa genom, hoppa över och även lägga sig ovanpå "tunnel"taket.
Men jag har fått honom att krypa genom, och bara det är ju bra.:)

Har inte kollat på riktiga agilityhinder, även om jag borde det eftersom det förmodligen skulle passa Izor. han är ju en liten skit så det behövs inte så stora hinder (fast han kan nog hoppa hus när han riktigt är i gasen:D).

Jo har funderat på det också men det ska var smidigt att ta med sig ut då jag inte bor i villa och har egen gård. Så det måste ju vara lätt att flyttas på.

Jag köpte på IKEAs barnavdelning, kostade ca 160 kr för en om jag minns rätt. Nu önskar jag dock att jag hade köpt en till så jag kan göra en böjd tunnel. Jättebra ljusblått nylontyg och viks ihop och blir bara 1 dm hög och diametern bred vid förvaring.
/ Milschen

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Efter att flertalet tänder tagits bort så har salukipojken lite svårt att äta. Han får i sig maten, absolut, men en kombination av att...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: Pilot
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31