Agouti hooded rex

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare fancyfree
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 815
Sv: Agouti hooded rex

raderaaaaaat igen, hittade svaret på frågan jag nyss radera :D

Hooded är ju ingen färg, det är en teckning:

Svenska råttsällskapets hemsida skrev:
Hooded (hd). Hela framkroppen till strax bakom frambenen täckes av en jämnt färgad huva, i vilken förlängs ned över ryggen till svansroten i en sk sadel, 2-3 cm bred, jämn och obruten. Kanterna på huva och sadel ska vara skarpa och jämnt avgränsade. De vita områderna ska vara rena och utan skiftningar eller fläckar. Sadelns färg ska fortsätta ut på svansen, som ska vara så mycket färgad som möjligt.

haha :d

Nej jag vet att det är en teckning och Agouti är en färg. Jag är lite flummig ibland :D

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 228
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
699
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
11 162
Senast: Efwa
·
Övr. Djur Hur länge kan Kopparbarber honan bära rom? Min ena hona är rätt tjock och har varit i ca 4v
Svar
0
· Visningar
383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka