Agria lanserar film om säkerhet

Sv: Agria lanserar film om säkerhet

Tanken är ju fin, men de hade ju kunnat låta bli att fylla den med skitsnack och faktoider om hästars beteenden. Revir i spiltan, jo men tjena:grin:

Sv: Agria lanserar film om säkerhet

Revir var nog lite fel ordval där, men jag tror poängen dem vill få fram är att man inte ska klampa rakt in i hästens box hur som helst. Speciellt på ridskolor är det inte helt ovanligt att många hästar vaktar sin box eller sin spilta, och om du då bara rusar rakt in finns risken att hästen kan gå till angrepp.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Sharpless
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
1 301
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 411
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 952
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31