wtf Trådstartare 6 Jul 2007 #1 kolla in vad jag träffade igår! en kompis nya valp.. en 8 v bullterrier tik!
F Fragile 6 Jul 2007 #3 Sv: åh jag dör! Nä gud så JÄKLA söt! Är hon helt vit förutom den lilla svarta pricken ovanför ögat? //Mimmi
Sv: åh jag dör! Nä gud så JÄKLA söt! Är hon helt vit förutom den lilla svarta pricken ovanför ögat? //Mimmi
Zizzy 6 Jul 2007 #7 Sv: åh jag dör! gahhhhh *jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha* *sambon muttrar, noway..*
wtf Trådstartare 8 Jul 2007 #10 Sv: åh jag dör! nej jag vet inte riktigt, men jag tror det va Alma´s nånting..? kommer från bollnäs eller borlänge *blandar ihop*
Sv: åh jag dör! nej jag vet inte riktigt, men jag tror det va Alma´s nånting..? kommer från bollnäs eller borlänge *blandar ihop*
wtf Trådstartare 8 Jul 2007 #11 Sv: åh jag dör! hihi jag vill också ha... men min sambo vill inte betala 18´ för en hund
E Ellaan 10 Jul 2007 #12 Sv: åh jag dör! Har en amstaff-blandning här hemma. Vi vet att det är amstaff i henne, men något mer vet ingen.. Troligen Labrador, Bulle, eller boxer.
Sv: åh jag dör! Har en amstaff-blandning här hemma. Vi vet att det är amstaff i henne, men något mer vet ingen.. Troligen Labrador, Bulle, eller boxer.