• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Fnurra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 850
F

Fnurra

Nu sover lillvalpen.. :love: Hon är så söt när hon sover..Idag har hon simmat , inte illa för en åttaveckors valp!Jag har lite dålig samvete , jag vet ju att man inte ska skrika på valpar och så gjorde jag det ändå :( Jag är en idiot.

Sv: Åh..

Nu sover lillvalpen.. :love: Hon är så söt när hon sover..Idag har hon simmat , inte illa för en åttaveckors valp!Jag har lite dålig samvete , jag vet ju att man inte ska skrika på valpar och så gjorde jag det ändå :( Jag är en idiot.

Naaw :love:
Men skit händer :)

Liknande trådar

Hundhälsa Har haft många valpar men aldrig någon som haltat peppar peppar. Har nu en tio veckors jaktlabbe. Hon lekte med storasyrran, båda...
Svar
18
· Visningar
1 540
Senast: DeCloe
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 011
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 066
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Trött på bete