AIGLE-Ecuyer-Pro

Q

Qudexco

är det någon som har dem..hämtade höstmagasinet i affären igår och såg dessa trodde först att det var ett par läder stövlar och blev jätte kär i dem!!!åhhhh :love: men sen fick jag syn på att det var konst läder!! (jag och mina fördommar mot konstgortläder) jaja men nu undrar jag om det är nån som har dem eller har sett dem och kanske pillat lite på dem!!! :idea:
 
Sv: AIGLE-Ecuyer-Pro

Tally hoo!
Jag har ett par helt nya i storlek 40M om du inte redan funnit något passande.
Andra storlekar går att få tag i i Örebro. Butiken heter "Till Häst" och ligger i Marieberg.
De kostar c:a 950kr
PeO
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 951
Senast: Voeux
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 730
Senast: Trasten
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 115
Senast: alazzi
·
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 393
Senast: bellala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp