AK Safety Concept

_Peplis_

Trådstartare
ni vet den där flashiga transporten som hårlanserade till GBGHs förra året, vad blev det av den?
har inte sett en enda ute o företaget som sålde har den iaf inte med i annonserna längre, någon som vet nått?

//peplis- som kanske oorde sova o inte börja fundera över eg. ovesäntliga grejer.

Sv: AK Safety Concept

Jag har också undrat över detta!
Det var ju sådan hysteri när de bla gjorde reklam för den i Ridsport och på GHS, och efter det så har man inte hört någonting. :confused:

Vet att man kunde beställa den på GHS och att de skulle börja leverera den i slutet av juli samma år, men har inte sett en enda trots att det var så många som var intresserad av den..?!
Skumt.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 599
Senast: Sezziyanen
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
15 077
Senast: QueenLilith
·
S
Relationer Jag har vart ihop med min kille i ca 3 månader. Jag är 23 och han är 30, alltså lite åldersskillnad. Han har vart singel länge och bara... 2
Svar
34
· Visningar
9 626
Träning Tävling är aldrig något som har intresserat mig. Jag har alltid tyckt,och tycker att det är jättekul att hänga med som hästskötare...
Svar
4
· Visningar
1 428
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka