Åkerbo-tråden (Jag är tillbaka!)

emma-vsm

Trådstartare
Vet ni, jag har inte kunnat gå in på fälttävlans-forumet under tiden jag har varit borta från tävlingsbanorna. Jag tror det beror på att jag är bitter.. :o
Jag har ju velat tävla men av olika anledningar inte kunnat och orkat. Så 2008 blev helt utan tävlingar och knappt utan träningar också.:(

2009 blir det ändring! Även om jag kommit igång sent så har jag åtminstone kommit igång! :)
Jag har börjat om från början i princip. Har startat 2 hopptävlingar, vilket har gått skitbra. Kan man vila sig i form så är det nog det jag och Jocke har gjort :p

Så, sista helgen i maj är det dags för hemmatävlingar. Vilka kommer till Åkerbo?

Jag kommer förmodligen rida 100-klassen. Måste fixa en 1.10 till bara, men det hoppas jag göra nästa helg!

Jag har saknat er alla och hoppas jag får träffa er på tävlingsbanorna i år!

http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=2177341&id=607001750

Sv: Åkerbo-tråden (Jag är tillbaka!)

Åh vad roligt att du är back in business, Emma! Jag velar fram o tillbaka om vi ska våga oss på äventyret att rida hos er igen...:D Tror nog jag avstår denna gång men kanske till hösten istället.

Lycka till iaf!

Jippie, heja Emma & Jocke! :banana::bump::banana: Har ju sett er på Fejjan, det ser absolut ut som om ni har vilat er till en strålande form. :D

Köttbullen kommer till Åkerbo med sin matte, själv har jag fullt upp den helgen med att shoppa mig sönder & samman (läs urfattig) på en gigantisk rea :angel: på lördagen, & förbundsstämman på söndagen. Så för min del blir Runsten vårens första OCH sista ft med köttbullen. :cry: Men vi kommer tillbaka till hösten!

Håller en tumme för er i Åkerbo Emma.

Inte säker, har aldrig åkt till Åkerbo med släp tidigare...men jag tror Ebba räknar med 3 timmar, det är vad det tar till Mantorp ungefär.

Hejja Emken, du är bäst!:banana:
Du är den som vinner mest!!!:bump: (och jocke förstås=))

Inte säker, har aldrig åkt till Åkerbo med släp tidigare...men jag tror Ebba räknar med 3 timmar, det är vad det tar till Mantorp ungefär.

Okej, var ungefär det jag räknade med också :)
Tuuuur att man har chafför så man kan sova i bilen! :angel:

Oj! Kul att du hejjar på oss! Vem är du...? :)

Hoppningen och terrängen är jag inte det minsta orolig för men vinner kommer vi inte att göra med tanke på all utebliven dressyrträning (usch på mig..)

Jag kommer dit och rider debutant med den tyska 7-åringen (eftersom både Mariestad och Örebro ställde in så får jag skjuta upp lättklassdebuten till midsommar på hemmaplan *muttrar* vill ge honom några tävlingar under hans nivå för att det ska kännas lätt för honom i början av säsongen :) ).

:rofl:Ja, hur många har kallat dig för Emken genom åren kan man ju undra...:rofl:

Åh! Tack!! Fin bild du har!!

Så hur går uppladdningen? Känns det bättre nu?

Kram

Förresten är det någon som vet - Är terrängen mest på ett öppet fält eller följa stigen?

Jag tränade terräng igår i botkyrka (min otursbana) och pålle kändes otroligt fräsch, gick som tåget - hoppas det håller i sig till imorgon!

Mest öppet men rider du 100-klassen så gick iaf första lilla slingan i höstas på en smal stig med nedhängande grenar som man fick i ansiktet...:crazy: men det var bara coffin o en stenmur där.

Det blev en STOOOOR stock framför det ENORMA nedhoppet...precis som i höstas I believe...:angel::devil:

/Nova som inte har en aning men gärna fabulerar ihop en liten story...

Ååånej, jag vill INTE bada! Det är fortfarande för tidigt för det.
:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka