På Flyinges hemsida finns bilder på några föl e. Akribori! (fast ja lyckades ju falla för en av mammorna när ja tittade)

Fast d står ju inge om temperament på dom där.. ;)
 
Vår fölis är också med på bild där! Det är hon som står med sin mamma. Hon är otroligt bra i sitt temperament. Jag tror också att Akriboris hoppstam slår igenom, fölis hoppar glatt allt som kommer i hennes väg!
 
Ha,ha! Jag har en Akribori- unge här hemma jag oxå (ue. Miroco), och den heter precis som ditt användarnamn; Krumelur.

Lille K är mkt snäll och social på alla sätt :love:. Han är ganska stor ( 7 mån o 144 cm) och ser ordinär ut både gångarts och exteriörmässigt.


Har även ett Nactussto f. 97 som jag köpt helt nyligen o som jag hoppas komma i gång att tänla med lite till våren, så vi verkar ju ha lite lika stammar på våra pållar.
 

Liknande trådar

Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: athena
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 330
Senast: Lea88
·
Avel Jag undrar vilka dressyrhingstar (halvblod) det finns som man vet lämnar behagligt temprament. Och gärna lite kvalite för hoppning...
Svar
7
· Visningar
2 092
Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp