Äkta golden stripe

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Emelie3
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 244
E

Emelie3

Ja, vart kan man få tag på dessa äkta täcken, förr var det ju väldigt uppseendeväckande med dessa täcken, men idag finns de ju från väldigt många olika leverantörer, så som hö*ks, ram*o osv. Men om man vill ha tag på det äkta, vet någon då vart man kan vända sig?

Behöver verkligen tips om det, så vet någon så blir jag jätte glad!

Sv: Äkta golden stripe

Earl of Whitney's anses ju vara dom äkta. Jag har ett sånt som jag haft i 10 år nu. Det är 100% ull och färgerna är väldigt varma och djupa. Det var Hansbo som sålde dom förr iaf.

Men det ska visst finnas en original innan det också, nåt jättedyrt märke... Hermes kanske?

Okej, har du någon hemsida för båda märkena, eller vet du vart man kan få tag på dem? Vad betalade du för din?

Hermes gör ju världens snyggaste täcken :love: så det kanske är dem?

TS: Om det är Hermes kostar det nog sådär 7000

hehe ojdå, rätt dyrt då, vet du någonstans där man kan se dem? Finns det någon sida till hansbo? Letar men hittar ingen egen..

Länge sen... men shires gör dom nu, kostar olika beroende på stl. mellan 600-1000kr.

okej, så shires anses vara de äkta nu för tiden alltså?

Jag tror inte att Hermes har ngn direkt hemsida som visar alla deras hästprodukter tuvär..

Såg världens härligaste Golden stripe från eskadron idag, vet att dom inte gör dom från början, men denna var finare än någon jag sett :) Tjock och mjuk och jättefina färger :love:

Hmm jag har för mig att de äkta äkta är i cashmere?? Men det kanske är samma som ull haha jag är inte så bra på material :D:blush:

Såg de precis på deras hemsida, såg verkligen härligt ut!

ojdå, då måste de vara jätte dyra ju.. men har ju hittat ett par som görs i ull och verkar bra, som inte kostar skjortan (:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 276
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 811
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera... 2
Svar
24
· Visningar
2 347
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 725
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka