JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Aktuell ställnng i Globen Ponny Kür Cup
(SvRF)
Nina Rademaekers med José (bilden) är i delad ledning med Sofia Matteoni i Globen Ponny Kür Cup efter sex deltävlingar.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Philip Svitzer, Nora Jernberg och Cajsa Soberon. Det är de tre ryttarna som toppar Ridsport Ponny Cup efter de första tre...
Hästnyheter
Årets första kvaltävling i Ridsport Ponny Cup hade 150 starter och många fångades på bild. Här kan du se ett bildspel och dessutom...
Hästnyheter
Årets sex kvalhoppningar är genomförda. Totalt har Ridsport Ponny Cup 2013 samlat 486 starter, 92 ekipage har tagit poäng och 48 ekipage...
Hästnyheter
Elva ekipage är kvalificerade att delta i kvalfinalen för Stockholm International Horse Show Ponny Kür Cup som rids den 4 november hos...
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Jag tycker att Strömsholms sadelmakeri är en trevlig butik att besöka. Har iofs inte besökt butiken på något år.
/Lizzie
lizzie
7 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder en del olika GAI till olika saker. Främst ChatGPT till text men jag tycker det är lite roligt att jämföra olika ibland med...
crazyrabbitlady
58 minuter sedan