Akut hjälp! Nordsvensk underligt beteende

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Sliver
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 315
Sv: Akut hjälp! Nordsvensk underligt beteende

Skönt att han mår bättre! Men det verkar besvärligt att ni inte hittar orsaken? Har vet uteslutit influensa och andra virussjukdomar? Har han varit i kontakt med nya hästar den sista tiden, eller besökare i stallet osv?
Sedan har jag varit med om att en häst hade feber utan att de först hittade orsaken, men det visade sig vara ett sår i skapet högt upp mellan skinkorna, han hade kanske kliat sig på en buske trodde de. Så det är aldrig fel att visitera igenom lite extra noga så att man inte missar något sånt.
Lycka till och hoppas han blir frisk snart!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 432
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
1 217
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 632
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka