JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Har ett litet problem, måste få bort ljudet från en film jag spelat in men vet inte hur man gör
Kan någon vänlig själ hjälpa mig?
Sv: Akut hjälp sökes!!
har samma problem
kan inte ens få in filmen till windows movie maker ju...
Men om du har windows movie maker borde du ju kunna fixa det där?
Haha, är lite sen. men om ni inte redan vet de så går ni på
Verktyg sen på
Ljudnivåer . och där väljer ni om de ska vara ljud på filmen
Högerklicka annars på ljudspåret längst ner, och välj "tyst". Det går alldeles utmärkt att lägga på musik i stället.
IT & mobiler
Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
IT & mobiler
Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det...
6
7
8
IT & mobiler
Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
IT & mobiler
Hjälp, please.
Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik.
Jag skaffade konto på...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt En sten har fallit från mitt hjärta.
Jag slipper att ha katterna tre veckor. De ska bo hemma och vi är tre som ska hjälpas åt. Jag får 3...
Lilla
15 minuter sedan
Svar: 1 147
Visningar: 60 688
Katt
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
Idag kl 16:39
Svar: 22
Visningar: 1 570
Hund
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 193
Hund