Akvarietråden V

En röd räka satt så att det verkligen gick att se hur mycket ägg hon bär på :D
1000082483.webp

Skulle så gärna ha en tjusig kampfiskhane i ena kuben jag har hemma nu. Mest för att det är det roligaste jag kan komma på att sätta där i. Ska till Linköping nästa vecka och vet att det åtminstone på zoo.se där finns fisk, så jag ska passa på att kolla in där och se om de har något som jag inte får tag i på hemmaplan...

Någon idé annars om vad jag skulle kunna ha för fisk i en 30L-kub?

Skulle så gärna ha en tjusig kampfiskhane i ena kuben jag har hemma nu. Mest för att det är det roligaste jag kan komma på att sätta där i. Ska till Linköping nästa vecka och vet att det åtminstone på zoo.se där finns fisk, så jag ska passa på att kolla in där och se om de har något som jag inte får tag i på hemmaplan...

Någon idé annars om vad jag skulle kunna ha för fisk i en 30L-kub?
Öak har storauktion nästa lördag

Idag var jag hem till en vän och åt lunch. Hon och sambon har ett gäng akvarium och de är SÅ fina. Inte alltid min typ av fisk i osv, men all fisk mår utmärkt, akvarierna är välskötta, superfint inredda och de har dessutom kostat på sig lite bättre belysning i några akvarium. Jag blir lite lätt avundsjuk :D

I ett akvarium hade de en drös yngel från eldbuksciklid. Jättefina!

1000082672.webp

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
766
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 345
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 449
Senast: MiniLi
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 315
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31