Åland! Och kusten

strawberrysylt

Trådstartare
Vi tänker oss kanske till Åland i slutet av augusti :). Ingen av oss har varit där, så vi tar tacksamt emot alla tips!
Vad gör man, vad gör man inte? Var äter man (vegetariskt och fisk) var bor man och var badar man? Visst kan man hyra cyklar där, att cykla tror jag mig ha förstått räcker, man behöver inte bil?

Vi vill gärna bo snäppet över stuga/tält/ta med egna sängkläder just den här gången, behöver dock inte vara superdyrt och jätteflådigt.

😊🌻🌼🌻🌼

Vi tänkte nog kanske också åka vidare uppåt kusten sen till Sundsvall, tar gärna tips på smultronställen längs den kusten eller i närheten också. 😊 Samt längs vägen mellan Sundsvall och Östersund:).
 

Liknande trådar

Äldre I vanlig ordning ska vi snart packa in oss i bilen och köra till Östersund från Skåne. I juli kör vi, och tänkte göra resan lite...
Svar
9
· Visningar
828
Senast: Roxer
·
Skola & Jobb Kära Buke, jag och maken tänkte kanske ta vår bebis från Luleås kalla kust och prova bo nära Stockholm. :nailbiting: Flytten kommer då...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 250
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund Jag vill jättegärna ut och vandra med Tinja någon gång. Drömmen vore att åka till Norge, vandra bland bergen och sedan ta en båt ner...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp