Albion dressyrsadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hampis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 150
Sv: Albion dressyrsadel

En ny kostar väl en 14.000 och uppåt. Sen beror ju det på hur skicket är på sadlen hur mycket den kostar beggagnad.

Har precis köpt en albion Style för 7000:-...Du får gärna köpa den av mig när jag får min nya dressyrsadel ;)....köpte denna bara för att ha en sadel under tiden.....pga lev tiden var så lång ;)

vilken är albion style?
hittar ingen på hemsidan

Från 13.000.- 14.000:- och uppåt beroende på modell och inköpsställe.

Stallkompisen köpte sin Albion Legend (kanske en legend k2 *hmmmm*) på mustang för 12.000:- begagnad, men i nyskick. fanns inte ens märken på varken sadelgjordsstroppar eller efter stiglädrena.

Sålde min albion legend k2 för 8.000.- begagnad, en hoppsadel dock. Inte i lika fint skick som ovan, men dock inte dåligt. Och som sagt en hoppsadel.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Någon som vet något om hulsebo dressyrsadel? Vad passar de på för typ av hästar? Anläggningsyta? Lång/kort?
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Loma
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
459
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka