Albion legend hopp

Jois

Trådstartare
Hur är den i bommen? rak, svängd eller böjd...? någon som har nån erfarenhet av den?

Sv: Albion legend hopp

Dom är raka i bommen, har provat några på min häst, men det var tyvärr för lite plats för manken, men den var jätteskön att sitta i. Har nu en albion k2 hopp och en albion legend dressyr och båda är kanon sköna:love:

Kan ha varti så att dom legend jag provade först var av äldre modell, är ju en hel djungel med alla dessa modeller och bommar hit och dit:crazy:

Förresten, om du söker på albion legend här så tror jag att du får fram många trådar.

Dom är raka i bommen, har provat några på min häst, men det var tyvärr för lite plats för manken, men den var jätteskön att sitta i. Har nu en albion k2 hopp och en albion legend dressyr och båda är kanon sköna:love:

Kan ha varti så att dom legend jag provade först var av äldre modell, är ju en hel djungel med alla dessa modeller och bommar hit och dit:crazy:

Å tusan, behöver ju förstås en sadel med lite mankfrihet i- har en Frank baines nu som är kalas- men skulle vilja åt nån som har lite mer plats för manken... han är dock inte helt rak så jag vet inte om k2:an blir så bra...:crazy:

K2an är spikrak. De andra modellerna passar en rakare rygg.

mmm, har för mig att det va så.... :cry:

nåja, blir väl att åka och prova ut nåt... nån som vet nåt bra ställe eller person som gör sånt runt om sthlm kan väl pm:a...:bow:

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
232
Senast: Fibusen
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
526
Senast: Elo
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
268
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur