Ålder är bara en siffra

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Suuz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 194
S

Suuz

Tycker min gammeltant :devil: Det är snö ute och då verkar det som om sattyg håller henne varm. Hon är som en virvelvind i huset :crazy:

Och jag älskar varje sekund av det :love: :love:

Nina, 13 år
ninabusar.jpg

Vad gör era gamla hundar?

Sv: Ålder är bara en siffra

Gud vilken fart!
Min mamma har en Dalmatiner på snart 15 år.. Och hon knatar på:)
Hon mår väl bra men hon hör väldigt dåligt.. Vilket inte är något problem då hon kan vardagen hehe

min tolvåriga golvmopp röjer i skogarna, tränar lydnad och har precis börjat med personspår som går väldigt bra. Två dagar i veckan simmar han i bassäng. Han är nog mer aktiv nu än vad han någonsin har varit.:)

Min kompis hund som jag brukar passa då och då blir snart 10 år. Hon är fortfarande otroligt pigg och ingen som träffar henne kan tror att hon snart blir 10år.
Här kommer några bilder på henne

Bild149-1.jpg

Bild1299999.jpg

P1010117.jpg

Jättefina hundar!

Av alla hund-åldrar är pensionären särklast roligast! En blick från hunden och jag vet precis vad hon vill :love: Efter 13 år i samma säng sover vi som plåster, vi är en väloljad maskin jag och vovvan :D

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 251
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
874
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka