Bukefalos 28 år!

Haha...då får vi väl nöja oss med att vara fotfolk jämt då...tänk om vi ramlar av och slår oss... :rofl:
 
men kommer ni ens in med rulatorn i manegen? orkar inte bära er för jämnan,nog för att jag är VÄLLLLLLLLLDIGT stark om ja får säga det själv :rofl: :D

hur går det med bebisen??? hittat ngn amma? palla hälsar att han var söt men för farlig att ha nära sitt juver :rofl:
 
Jag är 24 år och yngst av de som rider AR i mitt stall. Men jag har aldrig kännt av det. Jag behandlas som alla andra. Men det tycker jag att jag har gjorts då jag red tysk dressyr med.

Jag var på träningsläger hos mina tränare i förra v. Där var en 14-årig tjej som var jätteduktig! Hon har ridit för vår tränare i ett par år redan. Hon ska visserligen tävla lite också.
 
jag är 16 och började när jag var fjorton. dock var hästen skadad så första året blev det bara teori. sedan var hästen tvungen att avlivas och nu har jag köpt en tvååring men jag har lite andra hästar som jag tränar på och jag försöker verkligen lära mig så mkt som möjligt så att ingen dressyrtant ska kunna komma och säga åt mej att jag måste rida med gummisnodd för att hästen går i så lång och låg form.... typ :D
 
Nääe, ingen amma. :(
Har provat två ston till som "fostermammor" men ingen har accepterat honom. Nu är det mjölkersättning och shettisen som gäller...
 
stackars bebisen :(
men nu har han ju en jätte söt väldigt liten foster mamma iaf.
halva storleken av han själv :D

håller tummarna
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 587
Senast: Fiorano
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 743
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 144
Senast: Smurfoff
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp