Äldre bett?

Sv: Äldre bett?

Här kommer bilder på några av mina gamla bett...dock ej kandarbetten då dom hänger i stallet....

g.2d.14.1x.jpg

14 cm

g.3d.14.5.1x.jpg

14.5 cm stämplat SMIDD

g.3d.15.5.1x.jpg

15.5 cm

handsmitt.13.1x.jpg

13 cm

palle skrev:
Men jag ser dom???

Det står "Otillåten länkning. För mer information se medlemsavtalet på www.fotogalleriet.se". Lägg ut länken till albumet istället för att lägga in bilderna direkt, så kanske det fungerar?

Jag kan se dom!
Högerklicka på bilderna > gå in på egenskaper > kopiera bildens länk > och öppna i nytt fönster! :)

Nedre är ett körbett ja, de övre är till arbetshästar = ardenner. Hänger sådana lite varstans ute i logarna på landsbygden så jag hoppas du inte betalat mycket för dem.

domino skrev:
Jag kan se dom!
Högerklicka på bilderna > gå in på egenskaper > kopiera bildens länk > och öppna i nytt fönster! :)

Så långt tänkte inte jag... :crazy: Tack!

Palle: Trevliga bett! :)

Nin skrev:
Hänger sådana lite varstans ute i logarna på landsbygden så jag hoppas du inte betalat mycket för dem.

Nejdå, det har jag inte. Om jag inte missminner mig har jag betalat runt 20-30 kr styck för dem, några har jag t.o.m. fått gratis.

man kan ju lungt konstatera att dom

hur gamla har ja ingen aning om är gamla iaf :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Gnägg En liten spinoff på "Lär dig rida"-tråden, där jag tänkte vi kunde samla lite äldre (säg 1990-talet och bakåt) videoklipp som har med... 2
Svar
21
· Visningar
3 980
Senast: WildHorse
·
  • Låst
Ridning Vad är Klassisk Ridkonst? Klassisk Dressyr Klassisk Dressyr är ingen alternativ ridstil - utan den Klassiska dressyren står bara...
Svar
4
· Visningar
10 036
Senast: Immer
·
Utrustning Var på kliniken i veckan och tog bort vargtänder på pållen, samt gjorde en allmän kontroll i munnen. Vet. visade på en del saker och... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 044
Senast: juvelen
·
Ridning Akademisk Ridkonst á la IngelaH Att jag skriver just ”Akademisk Ridkonst á la IngelaH”, beror på att det finns tusen och åter tusen...
Svar
14
· Visningar
1 853
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?