Äldre i avd B

Sv: Äldre i avd B

Ja, för det gäller bara hoppning... Du kan läsa mer i TR 2007 som finns på förbundets hemsida.

Man får det alltså?

Varför svarade då de :devil: på skånska Rf nej när jag ringde och frågade!!!

Har man alltid fått det eller är det nytt?

Man får det alltså?

Varför svarade då de :devil: på skånska Rf nej när jag ringde och frågade!!!

Har man alltid fått det eller är det nytt?

Som break_a_leg skrev står det i ändringarna för TR 2007. Alltså nytt för i år. Tidigare har ungponnyer/-hästar får starta avdelning B samt uppklassade ponnyer.
Påpeka ändringen för Skånes RF, inte svårare än så.

.... det finns säkert någon avd B för överåriga ryttare med liten häst oxå om man letar någonstans :rofl:
Låter nog lite skumt det där. Har man en häst å är över 18 så startar man väll i hästklasserna.

Påpeka ändringen för Skånes RF, inte svårare än så.

??? Har jag sagt att det var något som skulle vara svårt?

Jag tyckte bara att någon som är tävlingsansvarig på ett läns ridsportsförbund borde kunna reglerna.

Liknande trådar

Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
225
Senast: MattiZ
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kuperade hagar, många kompisar och äldre hästar som fostrar. Så får ponnyerna på Homtebo stuteri en bra start på en hållbar...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka