Äldre i avd B

Sv: Äldre i avd B

Inte för att vi ska bo vid tävlingsplatsen ;) Jag bor inte ens i Östergötland egentligen :p
Nävars, mina föräldrar bor i Finspång och jag ska dit 2-9 maj. Ponnyn och ponnyns ryttare bor också i Finspång så vi sover "hemma" allihopa. Finns ju ändå ingen uppstallning på tävlingen, vare sig hos Sissi Lilja eller vid terrängbanan.
Vi har väl en fem mil till Linköping och det är ju lite längre så det är väl 7-8 mil eller så dit.
Men visst, du kan säkert bo hos mina föräldrar du också :angel:

Aha på så viss.

Hur kommer det sig att dom inte ens har uppstalning till tävlande? Finns det inte plats eller har dom helt enkelt inte möjlighet, typ brist på material eller liknande?

Uppstallning finns men den är på travet. Om vi ändå måste hålla på och lasta och sådär kan vi lika gärna sova gott i våra egna sängar/boxar hemma :)

Helt klart, ska man endå lasta så kan man endå lka gärna ta bekvämligheten att ha hemma miljö. Blir skönare för hästen att vara med kompisarna i sin välbekanta miljö + eventuel chans till lite trevlig hagtid :)

Jag ska försöka iaf :) Alla andra ville till högbo tyvärr :(

Ne jag vet, å det e ingen terrräng heller :(

Det e mycket roligare att titta på terräng tävlingar :)

Kom till Mantorp då. Terrängen går på söndagen, hoppning och dressyr på lördagen. Vi hoppas att Jennifer och Cinna kan nolla terrängen igen så de kan starta Lätt sen :D

Ska försöka övertala dom, skulle vara grymt kull att se. Terräng är det bästa som finns att kolla på :)

Ja, dock är det ju futtiga hinder i Debutant-klasserna. Nåja, går de nolla på hinder nu så blir det lite roligare klasser :p

Så är det ju alltid i början, men efteråt blir det roligt :)

Liknande trådar

Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
225
Senast: MattiZ
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kuperade hagar, många kompisar och äldre hästar som fostrar. Så får ponnyerna på Homtebo stuteri en bra start på en hållbar...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka