K
kalas_popp
Jag har ett gotlandsruss sto på 6 år som jag nyligen köpt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kalas_popp skrev:
"Här inne på chatten" Och då skriver jag att jag tycker det är en självklarhet att sko sin häst, Jag tänker väldigt mycket på säkerheten som tex vintern, När jag ska rida i skogen m.m, Då tycker jag att det apsolut är en självklarhet att ha en skodd häst med broddar, Och jag tänker också använda gräsbroddar för bästa säkerhet. Jag blir väldigt tacksam för svarMVH Linn.
kalas_popp skrev:Där jag bor finns mest grus/asfalts vägar Och jag vill inte nöta ut hovarna på hon, Och jag tänker inte ta bort skorna för att rida i skogen och sen sko hon igen då jag ska rida på grusvägen tex. Jag har varit nära på att gå omkull många ggr med en häst på vintern även fast den hade brodd, Och om den inte hade hafft brodd hade vi gått omkull. Jag kan ju hålla med dig om det här att rida i skogen, Men eftersom det mest är grus och asfalts vägar så vill jag ha hon skodd![]()
kalas_popp skrev:Men eftersom det mest är grus och asfalts vägar så vill jag ha hon skodd![]()