Alf Palema

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Masse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 158

Masse

Trådstartare
Någon som vet var man kan hitta en bild på honom?
När jag letar på nätet så finns det bara en bild som det inte klart framgår att det är en avkomma efter honom. Men det står inte helller att det Alf Palema själv på bilden.

Sv: Alf Palema

:bow::bow::bow:
Tack precis vad jag har letat efter. Vill se hur mycket mina avkommor har fått från honom. För två av dem är det helt klart väldigt mycket när det gäller exteriören.

Sv: Alf Palema

Åh han är så fin :love: Min häst Slizer är också efter honom. De hade skyhöga förhoppningar på honom som unghäst, dock sket sig det ganska snabbt, han funkade inte alls på travet:angel:
Så numera är han under utbildning som dressyrhäst ;)

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: MayGrace
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
36
· Visningar
1 607
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 018
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka