• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Edla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 719
Jag har använt ChatGPT men det gäller främst stavning av olika saker och flytet i text på engelska, det känns rätt tryggt då den hämtar informationen från vad folk skriver rent allmänt ute på internet och vad som är vanligast. Så språk har den kunnat hjälpa mig med på ett bra sätt.

Jag har försökt med mera detaljerad information som jag kunde ha behövt i arbetet men 2 gånger av 3 så har den svarat fel så den är inte så pålitlig när det gäller rena fakta på detaljnivå.

Försökte även med att få formler för mina Excel dokument men t.o.m för AI är Excel ännu ett mysterium... :cautious:

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 201
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt... 2 3
Svar
44
· Visningar
10 649
Senast: Hyacinth
·
Hästhantering Ursäkta det bibellånga inlägget, men jag känner att jag behöver beskriva det här i detalj för att undvika missförstånd. Var tidigare i...
Svar
14
· Visningar
2 314
Senast: havstomat
·
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
22 169
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka