Alla favoriter borta

Gnist

Trådstartare
Hux flux, så försvann alla mina sparade favoriter och alla sparade flikar. Vad kan göra så att det blir så??

Blir :mad: :mad:

Sv: Alla favoriter borta

Vad har du för webläsare?

Har du uppdaterat något nyligen?

Har du sökt i din dator efter mappen favoriter?

Mozilla, uppdateras regelbundet, men inte i anslutning till att detta hände.
Finner inga favoriter någonstans på datorn :mad:

Där heter väl favoriter bokmärken (iaf i Firefox).

Jag fattar inte riktigt vad du menar med sparade flikar.

Jag använder Mozilla Firefox som standardläsare men har även IE, Opera och Flock i datorn. Den enda webläsaren av dom som öppnas med mer än en flik är Opera men du kanske har något plugin som ger den funktionen.

Har du kollat att plugin:en funkar som de ska?

Ge lite mer info om vad du har för webläsare, plugin och vad som hänt. Då finns det kanske en möjlighet att hjälpa dig!!!

Mozilla firefox har ju så att man kan dra ikonerna från de sidor man besöker till ett bokmärkesfält. Dessa försvann pang bom, efter att datorn varit avstängd och sedan startad.
Vad jag vet är där ingen speciell plugin installerad.

Menar du raden med bokmärken som vanligtvis finns under Adressfältet?

Isf testa högerklicka på meny-raden(någonstans till höger om File, Edit, View) och "bocka för" Bookmarks Toolbar.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
401
Senast: Lyan
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 424
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
900
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
697
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka