Bukefalos 28 år!

Alla favoriter borta

Gnist

Trådstartare
Hux flux, så försvann alla mina sparade favoriter och alla sparade flikar. Vad kan göra så att det blir så??

Blir :mad: :mad:
 
Sv: Alla favoriter borta

Vad har du för webläsare?

Har du uppdaterat något nyligen?

Har du sökt i din dator efter mappen favoriter?
 
Sv: Alla favoriter borta

Mozilla, uppdateras regelbundet, men inte i anslutning till att detta hände.
Finner inga favoriter någonstans på datorn :mad:
 
Sv: Alla favoriter borta

Där heter väl favoriter bokmärken (iaf i Firefox).

Jag fattar inte riktigt vad du menar med sparade flikar.

Jag använder Mozilla Firefox som standardläsare men har även IE, Opera och Flock i datorn. Den enda webläsaren av dom som öppnas med mer än en flik är Opera men du kanske har något plugin som ger den funktionen.

Har du kollat att plugin:en funkar som de ska?

Ge lite mer info om vad du har för webläsare, plugin och vad som hänt. Då finns det kanske en möjlighet att hjälpa dig!!!
 
Sv: Alla favoriter borta

Mozilla firefox har ju så att man kan dra ikonerna från de sidor man besöker till ett bokmärkesfält. Dessa försvann pang bom, efter att datorn varit avstängd och sedan startad.
Vad jag vet är där ingen speciell plugin installerad.
 
Sv: Alla favoriter borta

Menar du raden med bokmärken som vanligtvis finns under Adressfältet?

Isf testa högerklicka på meny-raden(någonstans till höger om File, Edit, View) och "bocka för" Bookmarks Toolbar.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska eventuellt flytta in i en hyresrätt med gigantiska fönster. Jättefin utsikt, absolut - men allt blir ju så fjuttigt i jämförelse...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 633
Senast: manda
·
Tjatter Vad har ni sett för roliga och konstiga annonser? Eller har ni fått något svar som varit helknasigt? Jag börjar med en som ständigt...
Svar
12
· Visningar
983
Senast: co-SMAD4
·
Juridik & Ekonomi Jag misstänker att min nya arbetsgivare drar bort för lite skatt på min lön, skillnaden mellan min egen ungefärliga beräkning och vad...
Svar
18
· Visningar
623
Senast: MiaMia
·
Tjatter Jag skulle behöva spara lite pengar och vara lite snål ett tag. Hur gör ni när ni behöver spara pengar/snåla en tid?
Svar
16
· Visningar
1 033
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp