alla landslag 2007

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare bus_strecket
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 161
  • Visningar Visningar 17 306
Sv: alla landslag 2007

I våran lilla klubb har TVÅ stycken juniorer blivit uttagna..Christoffer Forsberg och Amanda Staam. :angel:

Eller så är det Svens kompis, som har gjort lite bättre ifrån sig. :idea: :D Jag vill ju inte vara den som skvallrar.. ;) Han har väl inga superresultat som man kanske har uppmärksammat, men vad jag fick höra var att i stort sett alla som har genomfört 3* internationellt i år kommer med i utmanargruppen.

Och kan ju tillägga att han bara är ny på senior-landslagsnivå...eller ny och ny. :angel:

Men va fan, det står helt still i huvudet :confused: Nils Petter, Oscar, Gustav, :confused: :confused: så blir det när man inte hänger med...

Nej, hon heter Anna Stamm o har slutat rida. De har kvar Black Velvet( som Cissi Björkqvist red) men som avelssto.

ahh menade i år ... men eftersom de stod 2007 så tänkte ja att 2006 var förra året. vimsig jag är :D

Ja det stämmer ju. Han red en i Marbach väl?

Ja + att han var i Bramham men fullföljde inte. Det var väl där det uppdagades att C. inte var helt fräsch, utesluten i terrängen som brukar vara C.s starkaste gren.

Ja det stämmer ju. Han red en i Marbach väl?

CIC klasser räknas inte, det är CCI klasserna du måste fullfölja.

Jag har fullföljt 3st CIC 3* varav 2 felfria terräng men har inte startat CCI än. Det blir väl nästa år om pengarna räcker.

I våran lilla klubb har TVÅ stycken juniorer blivit uttagna..Christoffer Forsberg och Amanda Staam. :angel:

Satsar inte Christoffer på YR landslaget i år då nu när han har åldern ninne Det är ju slöseri att han är junior fortfarande.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Fredrik Bergendorff presenterar nu sitt landslag för 2025. Spetstruppen består av fem starka namn. Därtill kommer en...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 666
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
56
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ...inte! Först gick värmepannan åt skogen. Vi har kört med elpatron sen dess och väntar på okej för att ta lån. Det går långsamt. Eller...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka